28 december 2022

Zandvoort Circuit Run

Ren jij met ons mee tijdens de Zandvoort Circuit Run? Ervaar de hoogteverschillen, race langs de curbstones en door de kombochten. Je kunt kiezen uit drie verschillende afstanden (16,1 – 12 en 4 km). Alle afstanden starten vanuit de pitstraat en je loopt een hele ronde over het circuit. De twee langste afstanden brengen jou over het strand en door het feestelijke centrum van Zandvoort. De Zandvoort Circuit Run vindt plaats op zondag 26 maart 2023.

Race jij mee in Team TuTu?

Waarom Team TuTu? Je krijgt van ons je startnummer gratis en van start tot finish is alles goed geregeld. Natuurlijk rennen we zelf ook mee én krijg je van ons het speciale TuTu Race Shirt. Aan jou vragen we een gezonde dosis sportiviteit en gezelligheid. En dat je minimaal €250 aan sponsorgeld ophaalt. Wil je meer weten over de Zandvoort Circuit Run, deelname aan Team TuTu of direct inschrijven? Je leest alles hier.