Sinterklaasshow

Op zondag 27 november komt Sinterklaas met zijn Pieten naar Kampen voor een Sinterklaasshow speciaal voor alle kinderen, hun ouders (fysiek of in herinnering) en de wensbegeleiders die in het afgelopen jaar met Stichting TuTu in aanraking zijn geweest. Geniet van een compleet verzorgde middag vol vrolijkheid en plezier. En natuurlijk een Meet & Greet met Sint en zijn Pieten.

Wie, wat, waar?

Je bent van harte welkom op 27 november 2022 van 16.00 tot 17.30 uur (de zaal gaat open om 15.30 uur) in evenementenlocatie De Leuke Hanzestad, adres: IJsseldijk 12, 8261 LK Kampen. Er is volop koffie/thee/limonade en lekkers. En na afloop van de show soep en een broodje voor iedereen.

Ben je er bij?

Graag ontvangen we je aanmelding met naam, aantal volwassenen en aantal kinderen uiterlijk zondag 20 november via je wensbegeleider of per mail naar manielle@stichtingtutu.nl. We hopen jullie allemaal te zien op 27 november!

Kleurplaat

Sinterklaas en zijn Pieten zouden het superleuk vinden als jullie deze kleurplaat uitprinten, zo mooi mogelijk inkleuren en meenemen naar de show. Vermeld op de kleurplaat je naam, leeftijd en telefoonnummer!