Zandvoort Circuit Run

Business Pakket

Ren jij met je collega’s mee tijdens de Zandvoort Circuit Run? Ervaar de hoogteverschillen, race langs de curbstones en door de kombochten. Je kunt kiezen uit drie verschillende afstanden (16,1 – 12 en 4 km). Alle afstanden starten vanuit de pitstraat en je loopt een hele ronde over het circuit. De twee langste afstanden brengen jou over het strand en door het feestelijke centrum van Zandvoort. De Zandvoort Circuit Run vindt plaats op zondag 26 maart 2023.

Race jij mee in Team TuTu?

Ren jij met je collega’s mee in Team TuTu, dan krijg je de startnummers gratis van ons en is alles van start tot finish goed geregeld. Maar ook in de voorbereiding wordt er aan jullie gedacht! Als deelnemer van Team TuTu wordt je klaargestoomd voor de Zandvoort Circuit Run door running coach Klaas Boomsma. Met een loopclinic, persoonlijk trainingsschema en instructievideo’s staan jullie goed voorbereid aan de start van de Zandvoort Circuit Run. Of je nu de 4, 12 of 16,1 km loopt.

Natuurlijk rennen we zelf ook mee én krijgen jullie van ons het speciale TuTu Race Shirt. Wat vragen we van jouw bedrijf? Een gezonde dosis sportiviteit en gezelligheid! En dat jullie minimaal 2500 euro doneren of aan sponsorgeld ophalen. Na inschrijving krijgt jouw bedrijf hiervoor een eigen actiepagina. Een team bestaat uit maximaal 10 deelnemers. Alle deelnemers lopen dezelfde afstand. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met Fem van Zuylen.

Schrijf je in als bedrijf

Schrijf je als bedrijf in voor Team TuTu en draag samen met ons op een sportieve manier bij aan het maken van tastbare, blijvende herinneringen voor kinderen met een ongeneeslijk zieke ouder! Inschrijven met een persoonlijk trainingsprogramma kan tot 10 december 2022. Inschrijven zonder trainingsprogramma kan tot 1 maart 2023.

Jouw gegevens

Waarom Team TuTu?

• Gratis startnummers
  • Eigen actiepagina
  • Speciale TuTu Race Shirts
  • Medaille voor ieder teamlid
  • Teamfoto voor de start
  • Exclusief toegang tot de Dutch Grand Prix Lounge
  • Toegang tot kleedruimte in Pitboxen
  • Gratis welkomstdrankje in de Dutch Grand Prix Lounge
  • Jullie dragen bij aan het maken van tastbare, blijvende herinneringen!

Looptraining door Klaas Boomsma

• Gezamenlijke hardloopclinic
  • Persoonlijk trainingsprogramma van 16 weken
  • Tweewekelijkse instructievideo’s over oefeningen en hardlooptechniek