29 juli 2022

Damloop by night

Ren jij met ons mee tijdens de Damloop by night? Het gevoel van de Dam tot Damloop, maar dan op zaterdagavond. Een waanzinnig parcours van 5 Engelse Mijl (8 km), rennen in het donker met een big smile op je gezicht en onderweg genieten van de vele DJ’s, bandjes én spectaculaire lichtshows. De Damloop by night vindt plaats op zaterdagavond 17 september.

Kom jij in ons team?

Ren je mee in Team TuTu, dan krijg je je startnummer gratis van ons en is alles van start tot finish goed geregeld. Natuurlijk rennen we zelf ook mee én krijg je van ons het speciale TuTu Runningshirt. Wat vragen we van jou? Een gezonde dosis sportiviteit en gezelligheid! En dat je minimaal 250 euro aan sponsorgeld ophaalt.

Schrijf je in

Schrijf je in voor Team TuTu en draag samen met ons op een sportieve manier bij aan het maken van tastbare, blijvende herinneringen voor kinderen met een ongeneeslijk zieke ouder! Inschrijven kan tot 31 augustus en doe je hier.