21 september 2022

Trots op Team TuTu

Na vele weken voorbereiding en met de nodige oefenkilometers in de benen was het op zaterdagavond 17 september eindelijk zo ver. De Damloop by Night. Het gevoel van de Dam tot Damloop, maar dan op zaterdagavond. Een waanzinnig parcours van 5 Engelse Mijl (8 km). Rennen in het donker met een glimlach van oor tot oor op je gezicht.

En wat heeft ‘Team TuTu’ het geweldig gedaan. Dankzij de vijf snelste lopers zijn we het snelste team geworden. Eigenlijk is dat slechts bijzaak. Het belangrijkste doel was natuurlijk om geld in te zamelen om gezinnen te kunnen helpen.

Gezinnen die binnenkort uit elkaar vallen doordat één van de ouders ongeneeslijk ziek is. Geld voor het maken van tastbare en blijvende herinneringen. Dat is heel hard nodig, want ieder jaar hebben duizenden kinderen te maken met de ziekte of het overlijden van een ouder.

En geld is er opgehaald! Ons geweldige team heeft maar liefst €12.750 bij elkaar gelopen! We willen de lopers en natuurlijk al hun sponsoren bedanken voor hun bijdrage aan deze geweldige dag.