16 oktober 2022

Een bijzondere donatie

Vandaag mochten Linda en Fem een hele bijzondere donatie in ontvangst nemen van Monique, Joep en Luuk. Hun man en vader Jeroen zou vandaag 40 jaar zijn geworden, maar op 13 september is Jeroen – na een ziekbed van 2 jaar – overleden aan de gevolgen van kanker. Zijn uitvaart heeft hij zelf kunnen voorbereiden en hij wilde hier iets speciaals aan toevoegen.

Zoals hij zelf zei: “Bloemen zijn mooi, maar tijdelijk. Een gift aan Stichting TuTu geeft een gezin een blijvende herinnering.” Wij hadden de eer om voor Jeroen en zijn gezin onze allereerste wens te realiseren; een helikoptervlucht, knuffelportretten van Knuffelmakers voor Joep en Luuk en we hebben Jeroen in contact gebracht met Stichting Komma voor het opnemen van een videoportret. Op zijn uitvaart is er een prachtig bedrag gedoneerd, waarmee wij andere gezinnen met een ongeneeslijk zieke ouder weer kunnen helpen met het maken van een tastbare, blijvende herinnering.

Wij willen Monique, Joep en Luuk en alle gasten bedanken voor deze bijzondere donatie ❤️