18 oktober 2022

In de Skybox bij FC Twente

Het is niet iedere dag dat je je favoriete voetbalclub FC Twente vanaf het terras van de Hart van Twente Skybox overtuigend ziet winnen van FC Groningen. In de skybox was er onbeperkt eten, drinken, kleuren, gamen en vermaak. En na de wedstrijd ook nog de mogelijkheid om op de foto te gaan met FC Twente spelers Wout Brama en Václav Černý.

Een onvergetelijke dag voor Isa (9) en Dion (7) en een dag die voor moeder Josanne en vader Niels even niet in het teken stond van ziek zijn, sinds Josanne in december 2020 gediagnosticeerd werd met baarmoederhalskanker.

Hart van Twente is een initiatief van de Kidsclub van FC Twente, samen met diverse goede doelen, stichtingen en Twentse bedrijven. Wij danken Twente tegen Kanker voor hun medewerking om er voor dit gezin een geweldige dag van te maken.