25 oktober 2022

Donatie Dodentocht

Ondanks de hitte, de drukte, de Belgische infrastructuur (die om te janken is), het absurde parcours, de mede weggebruikers, kapotte voeten, kuitspieren en ruggen en de lol die ergens halverwege de route achtergebleven is, wisten Joey en zijn collega’s in augustus (en in tutu) de Dodentocht te volbrengen.

Dankzij hun sponsoren, mocht Linda dit weekend een prachtige donatie van €2046,51 in ontvangst nemen. De kans op herhaling van de Dodentocht voor deze heren lijkt nihiel. Maar Joey komt volgend jaar met een nieuwe activiteit voor Stichting TuTu en wij kijken nu al uit naar de heerlijke stukjes die hier over geschreven gaan worden. Dank jullie wel!