21 november 2022

Racen op Zandvoort

Het is de harde realiteit dat het soms niet meer lukt om de herinneringen samen met papa of mama te maken. Jeroen, de vader van Joep en Luuk, is in september overleden en de wens om zijn liefde voor racen te kunnen delen met zijn zoons is helaas niet meer uitgekomen.

In herinnering aan papa waren Joep en Luuk vorige week aanwezig op Circuit Zandvoort, waar ze naast Niels Langeveld in de auto mochten ervaren wat hun vader zo bijzonder vond aan deze sport. En zelfs moeder Monique stapte over haar angst heen om dit zelf te kunnen beleven.

De geweldige dag werd afgesloten bij Racesquare, waar er virtueel nog even doorgereden werd en Joep als terechte winnaar als eerste over de finish kwam.

📸 Hans Doderer

Met grote dank aan Niels Langeveld, Circuit Zandvoort, Racesquare, fotograaf Hans Dodereren onze wensbegeleiders Anita en Niki.