24 november 2022

Droombox

We krijgen regelmatig de vraag waar we het meest trots op zijn van de dingen die we in de afgelopen 10 maanden hebben bereikt. Dat is een domme vraag, want we lopen aan alle kanten over van trots en dus zit de vragensteller voor zeker 45 minuten aan ons antwoord vast ;) Maar één van de dingen waar wij warm voor lopen, is dat we steeds meer verbinding vinden met initiatieven die dezelfde kant op gaan als wij.

Twee weken geleden werden wij op vrijdagmiddag gebeld door Frank Zaal van Droombox. De VIP dugout bij N.E.C. Nijmegen was beschikbaar voor een wedstrijd tegen RKC Waalwijk diezelfde zondag. Nog geen paar uur later was het geregeld dat twee van onze gezinnen dat weekend op de mooiste plekken naar een geweldige 6-1 overwinning van hun favoriete voetbalclub konden kijken.

Dank aan DroomboxN.E.C. NijmegenN.E.C. Maatschappelijk en onze wensbegeleider Mieke voor het snelle schakelen/

📸 Rob Koppers