30 november 2022

Circuit ervaring

Omringd door deze mannen was het Annemien haar laatste wens om haar jongens samen te zien genieten op Circuit Zandvoort. Een spoedwens die we samen met Stichting Ambulancewens gelukkig nog hebben mogen realiseren.

Zij kregen een complete circuit ervaring met een training bij BMW Driving Experience, virtueel racen bij Racesquare en tussendoor kon er gekeken worden naar hoe het de echte coureurs op de baan verging. Annemien heeft volop kunnen genieten van haar jongens, die het fantastisch vonden.

📸 Mitchell Koolen

Met dank aan Circuit Zandvoort, BMW Driving Experience, Racesquare, Stichting Ambulancewens, fotograaf Mitchell Koolen en onze wensbegeleiders Sandra en Niki.