1 januari 2023

Leef vandaag!

Mellony (30) is alleenstaande moeder van Vinny-Sem (4) en kreeg dit jaar het slechtst denkbare nieuws. Ze wordt gediagnosticeerd met een hersentumor met een zeer slechte prognose en is ineens ongeneeslijk ziek. Wat doe je als je weet dat je waarschijnlijk voor de laatste keer proost op een nieuw jaar? Dan vier je het leven met een groot feest en laat je je omringen door iedereen die je lief hebt.

Gehuld in Gold & Glitter werd er op 31 december gedanst, geproost, geknuffeld, gelachen, gehuild en natuurlijk gezongen. Haar favoriete zanger Frank van Etten kwam speciaal voor Mellony naar Leeuwarden en met zijn nummer ‘Leef vandaag, want de morgen is je niet beloofd’ gaf hij het perfecte startsein voor een intense, maar onvergetelijk mooie avond.

Natuurlijk was onze Hans Doderer er bij om deze momenten te vereeuwigen en er vooral voor de kleine Vinny-Sem een tastbare, blijvende herinnering van te maken ❤️