23 januari 2023

Genieten in de Efteling

Inske is 29 jaar en heeft 5 jaar geleden de diagnose ALS gekregen. Op haar bucketlist staan daarom geen dingen als het Noorderlicht bekijken of een nieuwe taal leren. Nee, op haar bucketlist staan de  (uiteindelijk niet zo) gewone dingen van het leven. Ze trouwde met Sjoerd, werd moeder van Sofie en geniet van iedere dag die ze met elkaar kunnen en mogen beleven.

En waar maak je met een tweejarige mooiere herinneringen dan in de Efteling? In de winter zo mogelijk nog fraaier. Met knisperende kampvuren, gezellige verlichting en met sneeuw bedekte huisjes in het Sprookjesbos. Een dag waar de liefde vanaf spat, maar ook een dag die de nodige energie vraagt. Dus na een sprookjesachtige overnachting in het Eftelinghotel, konden Inske, Sjoerd en Sofie goed uitgerust nog een extra dag genieten in het park.

Met dank aan:
Efteling,