7 februari 2023

Liefde voor de zeehond

Met Romy hoefden we niet lang na te denken over wat ze graag nog met haar ouders zou willen doen. Ze is dol op zeehonden en een bezoek aan Zeehondencentrum Pieterburen stond hoog op haar verlanglijstje. En als je van Nijmegen dan toch naar het hoge noorden van Groningen bent afgereisd, kun je daar net zo goed een paar nachtjes op een van de Waddeneilanden aan vastplakken – in de hoop de zeehonden ook nog in hun natuurlijke leefomgeving te zien.

Samen met papa Donny en mama Tamara, kreeg Romy een privérondleiding van een super enthousiaste medewerker van Zeehondencentrum Pieterburen, om – na een lunch bij Restaurant Land en Zeezicht – door te varen naar Ameland. In Roompot Ameland werden ze opgewacht door Koos Konijn en hebben ze samen twee dagen lekker kunnen uitwaaien op het mooie strand van Ameland, heeft Romy haar ouders ingemaakt op de bowlingbaan en hebben ze genoten van een gezellig diner in Grillrestaurant De Hekseketel.

Met dank aan
♥  Zeehondencentrum Pieterburen voor de rondleiding