16 maart 2023

Hand in Hand

Hoewel Tjeerd, Ina, Hidde en Senne rasechte Friezen zijn, gaat hun hart toch echt sneller kloppen van Feyenoord Rotterdam. Het was daarom een grote wens van Hidde en Senne om met hun vader een bezoek aan De Kuip te brengen. Het stadion van hun favoriete voetbalclub.

Als verrassing werd het gezin dinsdagochtend in Friesland opgehaald door Leo van Limousine Holland. In de limousine kon het gezin genieten van een lunch aangeboden door Coop Ureterp. Eenmaal aangekomen in Rotterdam kregen zij een uitgebreide rondleiding bij Feyenoord, met dank aan de afdeling Bijzondere Wensen.

Na een rondje sightseeing en avondeten bij McDonalds, bracht Leo het gezin naar nhow Rotterdam waar zij met een geweldig uitzicht tot rust konden komen voor de volgende dag. Want na het ontbijt stond een bezoek aan Diergaarde Blijdorp op het programma, waarna Leo het gezin in de limousine weer helemaal naar Friesland heeft gebracht.

Met grote dank aan
♥ Leo en Limousine Holland
Feyenoord Rotterdam voor de uitgebreide rondleiding
nhow Rotterdam voor de overnachting en het ontbijt