5 september 2023

Samen juichen en genieten

Op 12 augustus speelde AFC Ajax tegen Heracles Almelo en – met zijn vader David gloeiend van trots op de tribune – mocht Nathan (10) aan de hand van Ajax-verdediger Devyne Rensch het veld op lopen. Een uniek moment voor vader en zoon. En de avond werd nog mooier toen Nathan en David hun favoriete club met 4-1 zagen winnen en daarmee in de eerste speelronde gelijk drie punten bij konden schrijven.

In Amsterdam werden Nathan en David herenigd met moeder Sheila, zusje Noya en broertje Novin. Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam verzorgde, zoals we inmiddels gewend zijn, een speciaal op maat gemaakt diner, een fijne overnachting in een familiesuite en het ontbijt. De volgende dag bracht het gezin door in NEMO Science Museum, waar ze samen genoten hebben van alle tentoonstellingen, experimenten en workshops én natuurlijk van elkaar!

Ajax Heracles David Rensch
Met grote dank aan
AFC Ajax,
Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam,