21 september 2023

De Alphense Zwemkroegentocht

De Alphense zwemkroegentocht zwemt jaarlijks door de Oude Rijn en Aar, van terras naar terras. Het principe is simpel: spring de Rijn in met je opblaasbeest en zwem tot je een kroeg tegenkomt. Klim eruit en ga lekker op het terras zitten, tot je drankje op is. Dan spring je er weer in en zwem je verder. Simpel, hilarisch, ontregelend, sportief en sociaal.

De Alphense Zwemkroegentocht zwemt elk jaar vóór plezier en vooral ook met een goed doel voor ogen. Dit is vanwege persoonlijke ervaringen al jaren het KWF. Dit jaar zwommen zij, met nóg persoonlijker link, voor Stichting TuTu: “Een prachtig initiatief dat zowel emotioneel en plaatselijk is als dezelfde doelen als de zwemkroegentocht nastreeft: leef, laat je niet stoppen in je eigen initiatieven, wees kwetsbaar en creatief.”

Met hun bijdrage van 1958 EURO helpen de deelnemers van de Alphense zwemkroegentocht dat graag een klein beetje mogelijk te maken voor anderen. Bedankt voor dit geweldige initiatief en de mooie donatie ❤️