21 november 2023

Sinterklaas in Kampen

Afgelopen zondag waren wij, net als vorig jaar, welkom bij een extra uitvoering van de grote Sinterklaasshow van Sinterklaas in Kampen die speciaal voor ons en onze gezinnen werd georganiseerd. Onze wensbegeleider Debby zet zich vanuit Kampen in voor onze stichting en – als vertrouweling van Sinterklaas – was deze verbinding snel gelegd.

Geheel belangeloos hielpen Sint en zijn Pieten mee om een extra show van hun uitvoering ‘Ja Guus, je tante!’ op te voeren. Na afloop van de show namen zij alle tijd voor de kinderen en hun ouders, één kindje heeft zelfs zijn vriendenboekje ingevuld met Sinterklaas! En met de zakken vol met lekkers, een klein cadeautje, maar vooral mooie herinneringen rijker vertrok iedereen weer richting huis.

Met grote dank aan:
@erick_fotografie
@sinterklaaskampen,
@tygoencoco,
♥ @deleukehanzestad,
♥ fotograaf @erick_fotografie
♥ alle sponsoren die deze middag mogelijk hebben gemaakt