19 december 2023

Fier en koen

Een jaar geleden zaten wij rond de tafel met Frank Zaal van Droombox, samen met Edwin Gerritsen was het zijn droom om hun netwerk en expertise in de voetbalwereld in te zetten om mensen die het nodig hebben een geweldige dag te bezorgen. En zo zaten drie van onze gezinnen dit weekend in een skybox van de Johan Cruijff ArenA bij de wedstrijd van AFC Ajax tegen PEC Zwolle.

Vanaf de beste plekken in het stadion keken zij naar een wedstrijd van hun favoriete club. Als verrassing brachten mascotte Lucky, Ronald de Boer, Remko Pasveer en Heini Otto een bezoek aan de box. En zo had Luuk een mooi onderonsje met Ronald de Boer terwijl Remko Pasveer het vriendenboekje van Jayce invulde 🥰. Met een warme Ajax sjaal, een mooie gesigneerde bal en natuurlijk een extra knuffel van Lucky hopen we dat deze gezinnen nog lang terug zullen kijken op deze fantastische beleving.

Met grote dank aan:
Droombox
Frank Zaal
Edwin Gerritsen
♥ de skyboxhouder
AFC Ajax,
♥ Ronald de Boer, Remko Pasveer, ‘opa Ajax’ Heini Otto
♥ Fotograaf (en acrobaat) Hans Doderer
♥ Onze wensbegeleiders Anita, Angred en Seppie ❤️

Foutje gezien?

Heb je een foutje gezien of heb je een andere vraag over dit item? Neem dan contact op met Marlous Volkers: marlous@stichtingtutu.nl