22 maart 2024

Juichen voor Roda JC

Tijdens het wenshaalgesprek met Boy en zijn vriendin Juliëtte werd al snel duidelijk dat Boy eigenlijk maar één grote wens had: zijn zoon Jax een onvergetelijke dag bezorgen. En dat werd het! Met de hulp van Droombox is het gelukt om binnen te komen bij hun favoriete club Roda JC uit Kerkrade. In samenwerking met de maatschappelijke tak Gezond in Mijn Streek van Roda JC werd een onvergetelijk programma voor Boy, Juliëtte en Jax gemaakt.

Met de Porsche van Erik Bessems werden ze met een grote omweg naar het stadion. Daar werd het gezin ontvangen voor een driegangendiner en een tour door het stadion. Zelfs het veld mocht even betreden worden. Na een spannende wedstrijd – die met 3-2 gewonnen werd door Roda JC – vond er een meet en greet plaats met alle spelers. Als aandenken ging de bal met alle handtekeningen mee naar huis. Het bericht na afloop: “Jax had de dag van zijn leven en wij ook”. Dat is waar we het voor doen.

Met grote dank aan
♥ Frank Zaal van Droombox
Roda JC Kerkrade
Gezond in Mijn Streek
♥ Erik Bessems
Fotograaf Pro Memori
♥ Onze wensbegeleider Diana

Met jouw steun halen we later naar nu
Elke euro die we ontvangen, wordt gebruikt om een herinnering te maken. Wil jij jouw steentje hieraan bijdragen? Dan zijn wij – en alle gezinnen die we kunnen helpen – jou eeuwig dankbaar.