28 maart 2024

Door de wind, door de regen. Knallen op Zandvoort!

Wat zijn we ongelooflijk trots! Trots op de inzet van inzet van 50 volwassenen en 25 kinderen van TeamTuTu! Maar ook trots op 848 donateurs, onze sponsoren, supporters en de organisatie door Le Champion. Al onze deelnemers aan een hele natte, koude en winderige Zandvoort Circuit Run op 24 maart renden namelijk bijna 25.000 EURO bij elkaar.

Zo domineerden onze vrienden van Rinkel & Smit Bouw opnieuw de top 20 op de 16,1 km terwijl het team van Brilliant Group samenliep om hun collega Ruud te steunen. De kleine kanjers volgden in de sportieve voetsporen van hun ouders, en onze onmisbare vrijwilligers zorgden ervoor dat alles vlekkeloos verliep.

Een speciale dank aan Hans Doderer, die er weer bij was om alle prestaties vast te leggen.

Bedankt iedereen! Wij gaan hele mooie dingen met die opgehaalde 24.469 euro!

Zandvoort Circuit Run Lopers Rinkel en Smit

Met jouw steun halen we later naar nu
Elke euro die we ontvangen, wordt gebruikt om een herinnering te maken. Wil jij jouw steentje hieraan bijdragen? Dan zijn wij – en alle gezinnen die we kunnen helpen – jou eeuwig dankbaar.

Foutje gezien?

Heb je een foutje gezien of heb je een andere vraag over dit item? Neem dan contact op met Marlous Volkers: marlous@stichtingtutu.nl