8 mei 2024

Genieten in het verleden

In Archeon maakten Thijs (11) en Lars (9) mooie herinneringen met hun moeder Saskia en vader Wilco. In 2015 kreeg Saskia voor de eerste keer borstkanker. Na behandelingen was de kanker in 2016 terug, waarna het enkele jaren goed is gegaan. Helaas kreeg Saskia in 2022 opnieuw de diagnose en is ze uitbehandeld.

In Archeon genoten Saskia en haar mannen, met Guido als de perfecte gastheer, van een uitgebreid programma met middeleeuwse activiteiten. Na een overnachting in stijl hadden ze nog een dag om de rest van het museumpark te verkennen.

Met grote dank aan
Archeon
♥ Fotograaf Hans Doderer
♥ Onze wensbegeleider Anouk

Met jouw steun halen we later naar nu
Elke euro die we ontvangen, wordt gebruikt om een herinnering te maken. Wil jij jouw steentje hieraan bijdragen? Dan zijn wij – en alle gezinnen die we kunnen helpen – jou eeuwig dankbaar.