Want
later is
nu

Stichting TuTu heeft als missie om ongeneeslijk zieke ouders te helpen bij het maken van tastbare en blijvende herinneringen met en voor hun kinderen. Dit doen we door wensgezinnen te koppelen aan bestaande initiatieven of door wensen op maat in te vullen. Zo helpen we om nu herinneringen te maken voor later. Want later is nu.

Acties

California Common TuTu

Samen bereik je meer! Op 21 mei kwamen 23 brouwerijen samen bij SpierBier in Mijdrecht voor een Super Collab; samen bier brouwen voor het goede doel. Deze dag kwam er ruim 1000 liter California Common uit de ketels en werd er, onder de bezielende leiding van zo’n 50 bier brouwende (en drinkende) mannen, ter plekke een etiket ontworpen.

Wensen

Wens – Slagharen

Wij willen jullie voorstellen aan de vrolijke Saar (9), samen met haar vader Marten (41) en haar moeder Marloes (37). Een gelukkig gezin, licht gespannen voor hun rit in de Gold Rush in Attractiepark Slagharen. Niks aan de hand zou je zeggen. Helaas wel. Want Marten is vorig jaar gediagnosticeerd met uitzaaide melanoomkanker en terminaal ziek.

Wensen

Wens – Helikoptervlucht

Onlangs ging er een wel heel bijzondere wens in vervulling. Voor dit mooie gezin. Maar zeker ook voor Stichting TuTu. Dit was namelijk de allereerste wens die in januari bij ons binnenkwam. En waar Evert zich, samen met onze wensenjager Fem, nog volop voor heeft in kunnen zetten. Jeroen (39) kreeg de diagnose kanker op 19 mei 2020.

Waarom Stichting TuTu?

Stichting TuTu is de waargemaakte droom van de inmiddels overleden Evert Muis, de tutu-dragende papa met een missie. Middenin zijn strijd tegen uitgezaaide melanoomkanker ontstond zijn grote wens; het oprichten van een stichting die het mogelijk maakt om gezinnen met een terminaal zieke ouder tastbare laatste herinneringen te bezorgen. Zijn droom kwam uit. Sinds 1 februari 2022 is Stichting TuTu een feit.

Stichting TuTu is de schakel tussen alle bestaande initiatieven voor uitbehandelde ouders en hun kinderen. En als die initiatieven niet toereikend zijn, doen we er zelf alles aan om de wensen en dromen uit te laten komen voor hen die gemist (zullen) worden.

Steun met een gift

Jouw donatie maakt het mogelijk om herinneringen te maken voor gezinnen. Stichting TuTu werkt alleen met vrijwilligers zodat elke euro die we ontvangen, ook echt wordt gebruikt om een herinnering te maken.

Gezin aanmelden

Ben jij of ken jij een gezin met een terminaal zieke ouder die je het maken van laatste herinneringen gunt? Of wil je herinneringen maken maar weet je niet precies hoe? Neem dan contact met ons op.

Word vrijwilliger

Om gezinnen te helpen met het maken van herinneringen, zijn we op zoek naar mensen die ons willen helpen.Wil je ons helpen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Samen bereiken we meer dan alleen.