Dam tot Dam FietsClassic

Zien we jullie aan de start op de Dam in Amsterdam?
Na het succes van de Zandvoort Circuit Run, stappen we nu op de fiets! Kleuren we samen met jou het parcours roze tijdens de Dam tot Dam FietsClassic? Je kan bij deze klassieker kiezen uit afstanden van 40, 60, 85, 105 en 150 km. En deelnemen kan op je wielrenfiets, mountainbike, sportfiets, stadsfiets, handbike, tandem of welke fiets dan ook!

De 15e editie van de Dam tot Dam FietsClassic vindt plaats op zondag 17 september. Inschrijven kan tot 21 augustus 2023.

Fietsen jullie mee in Team TuTu?

Fiets jij samen met je collega’s, familie, vrienden of buren mee in Team TuTu, dan krijg je de startnummers gratis van ons en is alles van start tot na de finish goed geregeld. Natuurlijk fietsen we zelf ook mee én krijgen jullie van ons het speciale TuTu Wielershirt.

Wat vragen we van jouw team? Een gezonde dosis sportiviteit en gezelligheid! En dat jullie per teamlid minimaal 250 euro aan sponsorgeld ophalen. Na inschrijving krijgt jouw team hiervoor een eigen actiepagina.

Jouw logo op het TuTu Wielershirt?

Jouw bedrijf als shirtsponsor op onze wielershirts? Dat kan, met of zonder deelname als team aan de Dam tot Dam FietsClassic. Neem voor de mogelijkheden contact op met Chica Bijwaard.

Schrijf je in als team

Schrijf je als team in voor Stichting TuTu en draag samen met ons op een sportieve manier bij aan het maken van tastbare, blijvende herinneringen voor kinderen met een ongeneeslijk zieke ouder! Inschrijven kan tot 21 augustus 2023.

Waarom Team TuTu?

• Eigen actiepagina
  • Speciaal TuTu Wielershirt
  • Gepersonaliseerd stuurbordje
  • Eten, drinken en verzorging onderweg en bij de finish
  • Uitgepijlde routes
  • Routes als GPX-bestand
  • Technische begeleiding
  • Begeleiding door verkeersregelaars
  • Medaille
  • Je draagt bij aan het maken van tastbare, blijvende herinneringen!

Heb je vragen?

Meer informatie over de Dam tot Dam FietsClassic vind je hier. Heb je vragen over deelname in Team TuTu? Neem dan contact op met Chica: chica@stichtingtutu.nl