Geef knuffels als bedrijf

Geef een tastbare, blijvende herinnering

Het is onze droom dat iedereen die dat nodig heeft een knuffel kan krijgen. Daarom zijn wij samen met Knuffelmakers de speciale #geefeenknuffel actie gestart. Doe jij mee?

Geef knuffels als bedrijf

Geen bedrijf?

Maak het verschil

Wil je graag het verschil maken met jouw bedrijf? Dat kan! Duizenden kinderen hebben heel hard een knuffel nodig. Omdat papa of mama er niet meer is en enorm wordt gemist. Met een donatie van jouw bedrijf geven wij deze kinderen een Knuffelmakers knuffelportret. Zo hebben ze een tastbare, blijvende herinnering, kunnen ze nieuwe herinneringen maken én kunnen ze altijd en overal knuffelen.

Overweeg je Stichting TuTu te steunen met je bedrijf? Daar zijn we heel blij mee! Helaas zijn er kinderen die hun ouder vanwege een terminale ziekte (binnenkort) moeten missen en de kracht van een knuffel hard nodig hebben. Misschien ook wel bij een werknemer in jouw bedrijf of bij een gezin om de hoek. Stichting TuTu en Knuffelmakers willen er voor hen zijn met een knuffelportretje die troost biedt, een stukje veiligheid én een mooie herinnering. Hier is jullie bijdrage voor nodig. Doe je mee?

Sponsorpakket brons

Geef 5 knuffels en ontvang als dank een tegenprestatie: Jullie logo op de bedankpagina van Stichting TuTu en een bericht op één van onze social media kanalen. Bijdrage: 500 euro.

Sponsorpakket zilver

Geef 20 knuffels en ontvang als dank een tegenprestatie: Jullie logo op de bedankpagina van Stichting TuTu en een bericht op onze social media kanalen. Bijdrage 2000 euro.

Sponsorpakket goud

Geef 50 knuffels en als dank maken we afspraken op maat over de tegenprestatie. We nemen heel graag contact met je op. Bijdrage: 5000 euro.

Of kom in actie

Heb je een mooi idee om met je bedrijf geld op te halen voor Stichting TuTu? Organiseer een gala of een vrijdagmiddagborrel. Doe een sportieve actie met collega’s. Of vervang het kerstpakket eens voor een donatie aan een goed doel. Elke actie telt!

Steunen met belastingvoordeel

Stichting TuTu staat geregistreerd als een algemeen nut beogende instelling (ANBI). Ben je benieuwd naar jouw belastingvoordeel als je Stichting TuTu steunt met je bedrijf? Dat bereken je eenvoudig in deze handige rekenmodule.

Meer weten?

Heb je vragen of wil je met ons in gesprek gaan om te kijken hoe jouw bedrijf Stichting TuTu op een andere manier kan steunen? Neem dan contact op met Chica Bijwaard via 085 246 5556 of chica@stichtingtutu.nl.