Kids Circuit Run

Heb jij altijd al eens op een echt racecircuit willen hardlopen? Doe dan mee aan de Kids Circuit Run op Circuit Zandvoort op zondag 26 maart. Je kunt kiezen uit twee afstanden: 900 meter (4 t/m 9 jaar) of 2,6 km (10 t/m 12 jaar). Lijkt het je leuk om mee te lopen? Schrijf je dan voor 1 maart in bij #TeamTuTuKids!

Vind je het leuk om voor Stichting TuTu in actie te komen? Dat is niet verplicht, maar natuurlijk vinden we dat wel heel erg leuk. Na jouw aanmelding krijg je de mogelijkheid om via de actiepagina van #TeamTuTuKids sponsorgeld op te halen. Maar vooral hopen we er samen met jou op 26 maart een super gezellige dag van te maken!

Jouw gegevens

#TeamTuTuKids

Voorafgaand aan de start van de Kids Circuit Run wordt er een warming-up gegeven. Na de finish ontvang je een mooie medaille. Ook loop je met een tijdregistratiechip, dan kun je na afloop terugzien hoe hard jij hebt gelopen! Bekijk hier de plattegrond van de Paddocks en de startvakken. Na de loop vindt er op Paddock 2 een aantal jeugdactiviteiten plaats.

Meer informatie

Meer informatie over de Kids Circuit Run, starttijden, het parcours, begeleiding van de kinderen, supporters en activiteiten vind je op de website van de Zandvoort Circuit Run. Heb je andere vragen? Neem dan contact op met Chica via chica@stichtingtutu.nl