Zandvoort Circuit Run

Beleef de Zandvoort Circuit Run

Ren jij met ons mee tijdens de Zandvoort Circuit Run? Ervaar de hoogteverschillen, race langs de curbstones en door de kombochten. Je kunt kiezen uit drie verschillende afstanden (16,1 – 12 en 4 km). Alle afstanden starten vanuit de pitstraat en je loopt een hele ronde over het circuit. De twee langste afstanden brengen jou over het strand en door het feestelijke centrum van Zandvoort. De Zandvoort Circuit Run vindt plaats op zondag 26 maart 2023.

Race jij mee in Team TuTu?

Ren je mee in Team TuTu, dan krijg je je startnummer gratis van ons en is alles van start tot finish goed geregeld. Maar ook in de voorbereiding wordt er aan je gedacht! Als deelnemer van Team TuTu wordt je klaargestoomd voor de Zandvoort Circuit Run door running coach Klaas Boomsma. Met een loopclinic, persoonlijk trainingsschema en instructievideo’s sta jij goed voorbereid aan de start van de Zandvoort Circuit Run. Of je nu de 4, 12 of 16,1 km loopt.

Natuurlijk rennen we zelf ook mee én krijg je van ons het speciale TuTu Race Shirt. Wat vragen we van jou? Een gezonde dosis sportiviteit en gezelligheid! En dat je minimaal 250 euro aan sponsorgeld ophaalt. Na inschrijving krijg je hiervoor een eigen actiepagina.

Deelnemen als bedrijf

Misschien vind je het leuk om samen met collega’s mee te rennen in Team TuTu. Dat kan natuurlijk ook! Lees alles over deelnemen als bedrijf.

Schrijf je in

Schrijf je in voor Team TuTu en draag samen met ons op een sportieve manier bij aan het maken van tastbare, blijvende herinneringen voor kinderen met een ongeneeslijk zieke ouder! Inschrijven met een persoonlijk trainingsprogramma kan tot 10 december 2022. Inschrijven zonder trainingsprogramma kan tot 1 maart 2023.

Jouw gegevens

Looptraining?

Waarom Team TuTu?

• Gratis startnummer
  • Eigen actiepagina
  • Speciaal TuTu Race Shirt
  • Medaille voor ieder teamlid
  • Teamfoto voor de start
  • Exclusief toegang tot de Dutch Grand Prix Lounge
  • Toegang tot kleedruimte in Pitboxen
  • Gratis welkomstdrankje in de Dutch Grand Prix Lounge
  • Je draagt bij aan het maken van tastbare, blijvende herinneringen!

Looptraining door Klaas Boomsma

• Gezamenlijke hardloopclinic
  • Persoonlijk trainingsprogramma van 16 weken
  • Tweewekelijkse instructievideo’s over oefeningen en hardlooptechniek